Bucurestiul – o padure fara semne

Da. Dupa 5 zile de vacanta in tarile calde de pe linga Bran, dupa 3 ore de condus noaptea si bucuria succesului de a nu avea peripetii neplacute, tocmai in Bucuresti, dar tocmai aici m-am ratacit IAR.

Nu inteleg de ce nu avem strazile semnalizate, panouri cu directii spre diverse cartiere. Iata inca un motiv de accident sa cauti fugitiv cu ochii o strada, uitindu-te dupa pereti, statii de tramvai, metrou etc

Eh, ca sa intelegeti exact despre ce vorbesc, va spun ca dupa 3 ore de condus din Bran, m-am plimbat prin Bucuresti inca o ora. Am luat o intersectie la puricat si am incercat toate variantele posibile (alea patru evident, probabil ca reuseam sa gasesc si a cincea – ma pricep). Trebuia sa ajung de undeva de prin floreasca in victoriei, ei … sa stiti ca am ajuns prin Fundeni !!!! ***** lor de Fundeni!

Asadar, am renuntat… m-am plictisit de ratacirile inutile, de nervii pierduti, de noile injuraturi invatate, de unele claxoane gratuite pentru nehotarirea de care dadeam dovada, de tot si astazi mi-am comandat un sistem de navigatie gps !!! (recunosc nu voiam sa iau asa ceva, dar dupa 3 luni am ajuns la concluzia ca pentru Bucuresti este absolut necesar.)

Presupun ca o sa fiu fericita 🙂

Explore posts in the same categories: Stories

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

One Comment pe “Bucurestiul – o padure fara semne”


Lasă un comentariu